Regulamin

Postanowienia ogólne

§1

Właścicielem i administratorem serwisu internetowego mindexpert.pl jest firma Mind Expert Robert Świstak, ul. Kosynierów Racławickich 18i, 39-200 Dębica

 

§2

Niniejszy Regulamin określa rodzaj i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę, warunki ich świadczenia oraz zasady zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie tych usług, jak również tryb postępowania reklamacyjnego.

 

§3

Definicje terminów używanych w niniejszym Regulaminie:
a) Konsument/ Pacjent – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna korzystająca z usług oferowanych w ramach platformy mindexpert.pl
b) Usługodawca – witryna internetowa firmy Mind Expert, działająca w Internecie pod adresem: mindexpert.pl
c) Umowa – umowa o świadczenie usług przewidzianych w niniejszym Regulaminie drogą elektroniczną
d) Świadczenie usługi drogą elektroniczną – wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania  i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2001r, nr 73, poz. 852 z późn. zm.).

e) System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego w rozumieniu ustawy z dnia 21 lipca 2000 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2001r, nr 73, poz. 852 z późn. zm.).
f) Usługa terapeutyczna – usługa świadczona przez specjalistów (psychologów, psychoterapeutów, psychiatrów) za pomocą serwisu mindexpert.pl

g) Rezerwacja — przez „Rezerwację” należy rozumieć rezerwację określonego terminu wykonania usług terapeutycznych lub coachingowych za pośrednictwem Systemu Rezerwacji;

h) System Rezerwacji — przez „System Rezerwacji” należy rozumieć system teleinformatyczny pod nazwą Calendesk dostępny w postaci:

                1. Systemu Rezerwacji przeglądarkowej, z której można korzystać za pośrednictwem strony internetowej;

                2. W ramach którego Usługodawca udostępnia zasoby teleinformatyczne Konsumentom;

i) Opłata – kwota, którą musisz zapłacić w celu skorzystania z Usługi terapeutycznej 

j) Regulamin – niniejszy dokument opisujący m.in. Twoje i nasze prawa oraz obowiązki;

k) Specjalista – osoba posiadająca odpowiednie kwalifikacje (np. psycholog, psychoterapeuta, coach, dietetyk) każdorazowo wskazane na Platformie, która świadczy na Twoją rzecz Usługi terapeutyczne w ramach Umowy o Usługi terapeutyczne;

 

§4

Usługi terapeutyczne

W ramach platformy mindexpert.pl dostępne są następujące usługi świadczone drogą elektroniczną:
a) usługi terapeutyczne, świadczone w formie w formie wideorozmowy za pomocą wybranego komunikatora: 

  1. Usługi psychologiczne świadczone są przez Psychologów na zasadach określonych w ustawie z dnia 8 czerwca 2001r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz.U. z 2001r., nr 73, poz. 763 z późn. zm.)
  2. Usługi psychoterapeutyczne świadczone są przez psychoterapeutów w trakcie szkolenia podyplomowego z psychoterapii, po ukończonym minimum II roku tego szkolenia lub przez psychoterapeutów z Certyfikatem Psychoterapeuty.
  3. Usługi coachingu – świadczone przez dyplomowanych lub/i certyfikowanych Coachów

b) webinary – odbywające się w czasie rzeczywistym,

 

 

 

Specjaliści świadczący usługi za pośrednictwem platformy mindexpert.pl posiadają odpowiednie wykształcenie kierunkowe oraz wymagane kwalifikacje do wykonywania zawodu. Każdy specjalista działa zgodnie z obowiązującymi standardami i normami etycznymi zawodu psychologa.

 

Specjaliści współpracujący z platformą zobowiązują się do przestrzegania zasad etyki zawodowej, w tym Kodeksu Etyczno-Zawodowego Psychologa. Obejmuje to m.in. szacunek do godności i autonomii klienta, zachowanie poufności oraz świadczenie usług zgodnie z aktualnym stanem wiedzy naukowej.

 

Specjaliści świadczący usługi na naszej platformie są również zobowiązani do zapewnienia bezstronnej, rzetelnej i profesjonalnej pomocy, bez względu na płeć, wiek, orientację seksualną, wyznanie czy pochodzenie klienta.

 

Usługa terapeutyczna w formie onine (wideorozmowy) polega na rozmowie ze specjalistą (psychologiem, psychoterapeutą)  prowadzonej przy użyciu sprzętu i oprogramowania umożliwiającego transmisję głosu i obrazu w czasie rzeczywistym. Czas trwania tej usługi wynosi 50 minut zarówno dla konsultacji online, jak również dla wszystkich rodzajów terapii (terapia indywidualna, terapia dla par, terapia uzależnień). 

 

Firma Mind Expert nie ponosi jednak odpowiedzialności, jeśli Specjalista wprowadził nas świadomie w błąd, oświadczył nieprawdę lub w inny sposób wpłynął na naszą decyzję o opublikowaniu ogłoszeń dotyczących jego Usług terapeutycznych.

§ 5

Przedmiot Umowy

  1. W ramach Umowy Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia Usług na rzecz Konsumenta, a Konsument zobowiązuje się do korzystania z Usług zgodnie z przeznaczeniem, na zasadach przewidzianych w Regulaminie. 

  2. Informacje na temat cennika określonych Usług są zamieszczone bezpośrednio na platformie internetowej mindexpert.pl oraz w Systemie Rezerwacji

  3. Korzystanie z usług  terapeutycznych i coachingowych jest odpłatne i wymaga uiszczenia opłaty zgodnie z informacjami podawanymi przez Usługodawcę. 

 

§ 6 

Zawarcie Umowy 

  1. Przed zawarciem Umowy Konsument jest zobowiązany zapoznać się z informacjami Usługodawcy na temat zasad świadczenia Usług, postanowieniami Regulaminu i innymi warunkami. Zawierając Umowę, Usługodawca ma prawo przyjąć, że Konsument dopełnił powyższych wymagań. 

  2. Każdy Konsument przed zawarciem Umowy ma zapewnioną nieodpłatną możliwość zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Konsument, lub przy użyciu innych środków. 

  3. Konsument jest związany postanowieniami Regulaminu, jeżeli został mu udostępniony w sposób opisany w ust. 2. i 3.

  4. Jakiekolwiek informacje dotyczące świadczenia Usług, które są zawarte na stronach internetowych Usługodawcy lub rozpowszechniane za pośrednictwem innych kanałów komunikacyjnych (np. mediów społecznościowych), nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 k.c., lecz ewentualnie zaproszenie do zawarcia Umowy.

  5. Na potrzeby zawarcia Umowy za pośrednictwem Systemu Rezerwacji konieczne jest zaakceptowanie Regulaminu przez Usługobiorcę — poprzez odpowiednie oświadczenie składane np. za pomocą check-boxa lub w sposób dorozumiany, poprzez dokonanie Rezerwacji. Umowa zostaje zawarta z chwilą dokonania czynności wymienionych w ust. 7. 

 

§ 7

Charakter, przeznaczenie i rozwój Systemu Rezerwacji 

  1. System Rezerwacji został stworzony przede wszystkim w celu ułatwienia umawiania wizyt, spotkań, terminów itp. przez Konsumentów. Ponadto System Rezerwacji służy do zarządzania usługami bezpośrednio przez Usługodawcę, który za pomocą Systemu Rezerwacji może kontrolować terminy świadczenia Usług, kontaktować się z Konsumentami, przyjmować płatności itp..

System Rezerwacji umożliwia Kosnumentom między innymi:

               a)dokonywania i odwoływania Rezerwacji;

               b)otrzymywanie zautomatyzowanych powiadomień dotyczących Rezerwacji;

               c)inne czynności przewidziane w ramach funkcjonalności Systemu Rezerwacji;

      2. System Rezerwacji w żaden sposób nie może być wykorzystywany do celów niezgodnych z prawem lub dobrymi obyczajami.

      3. Usługodawca dostarcza System Rezerwacji w modelu „as is”, co Usługobiorca akceptuje. Usługodawca nie daje gwarancji, że System Rezerwacji będzie w pełni odpowiadał wszystkim potrzebom Usługobiorców, jak również nie zapewnia, że za pomocą Systemu Rezerwacji będzie możliwe zrealizowane wszystkich celów, oczekiwanych przez Usługobiorców. Usługodawca jest zobowiązany wyłącznie dostarczyć  System Rezerwacji i świadczyć Usługi zgodnie z Regulaminem. 

       4. Usługodawca może:

               a) dodawać nowe funkcjonalności oraz zmieniać lub usuwać istniejące funkcjonalności w ramach Systemu Rezerwacji;

               b) wprowadzić System Rezerwacji na inny rodzaj urządzeń;

               c) wprowadzić do obrotu aplikację mobilną umożliwiającą dostęp do Systemu Rezerwacji.

 

 

§ 8

Wymagania techniczne dotyczące Systemu Rezerwacji 

  1. Przed zawarciem Umowy Konsument jest zobowiązany sprawdzić, czy spełnia minimalne wymagania techniczne potrzebne do korzystania z Systemu Rezerwacji, o których mowa w ust. 2.

  2. Do korzystania z Systemu Rezerwacji wymagane jest co najmniej:

    1. posiadanie przeglądarki internetowej: Google Chrome, Safari, Opera oraz Microsoft Edge. Każda przeglądarka powinna mieć włączoną obsługę JavaScript, CSS, HTML5 oraz opcję „cookies”;

    2. posiadanie stałego i stabilnego dostępu do Internetu;

    3. posiadanie urządzenia mobilnego z systemem Android w wersji minimum 12;

    4. posiadanie urządzenia mobilnego z systemem iOS w wersji minimum 15;

    5. posiadanie aktywnej skrzynki e-mail.

  3. Jeżeli na potrzeby korzystania z Systemu Rezerwacji (lub ich poszczególnych funkcjonalności) konieczne będzie spełnienie przez Konsumenta dodatkowych wymagań technicznych, innych niż wskazane w ust. 2, Usługodawca poinformuje o tym Usługobiorcę przed rozpoczęciem korzystania z Systemu Rezerwacji, poprzez zamieszczenie odpowiedniej informacji w ramach Systemu Rezerwacji. 

 

§ 9

Podstawowe zasady korzystania z Systemu Rezerwacji 

  • Konsument, pod rygorem natychmiastowego rozwiązania Umowy z winy Konsumenta, nie może korzystać z Systemu Rezerwacji, a także Usług:

    1. w sposób niezgodny z ich charakterem i przeznaczeniem, w szczególności w sposób uniemożliwiający lub zakłócający korzystanie z zasobów systemowych lub sprzętowych Usługodawcy przez innych Konsumentów;

    2. w sposób prowadzący do popełnienia czynu zabronionego lub czynu niedozwolonego w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa, w szczególności poprzez popełnienie przestępstwa;

    3. w celu przesyłania niezamówionych informacji handlowych, pozostałego spamu lub dostarczania treści o charakterze bezprawnym;

    4. w sposób godzący w integralność systemu informatycznego Usługodawcy.

 

§ 10

Bezpieczeństwo i zagrożenia 

  1. Usługodawca dostarcza System Rezerwacji z zachowaniem należytych standardów bezpieczeństwa, w sposób uniemożliwiający dostęp osób nieuprawnionych do danych i informacji przetwarzanych w ramach Systemu Rezerwacji. 

  2. Pomimo podejmowania przez Usługodawcę środków, o których mowa w ust. 1, każdy Konsument powinien posiadać wiedzę na temat potencjalnych zagrożeń związanych z korzystaniem z sieci Internet. 

  3. Do podstawowych zagrożeń związanych z korzystaniem z sieci Internet należą między innymi złośliwe oprogramowanie, wirusy, robaki, trojany (konie trojańskie), keyloggery, dialery; programy szpiegujące; programy śledzące działania Konsumenta; spam; phishing; włamania do systemu teleinformatycznego Konsumenta przy użyciu narzędzi hackerskich.

  4. Aby przeciwdziałać zagrożeniom, o których mowa w ust. 5, Konsument powinien stosować odpowiednie środki bezpieczeństwa — np. w postaci programu antywirusowego, zapory sieciowej, stosowania mechanizmów szyfrujących, regularnej konserwacji stosowanych urządzeń, poszerzanie wiedzy na temat zagadnień związanych z cyberbezpieczeństwem.

 

 

§ 11

Ogólne zasady dotyczące korzystania z Usług 

  1. Usługodawca jest zobowiązany świadczyć Usługi z zachowaniem należytej staranności, przewidzianej dla działalności profesjonalnej tego rodzaju. 

  2. Usługodawca samodzielnie zarządza swoją działalnością przy użyciu Strony Internetowej mindexpert.pl oraz Systemu Rezerwacji, świadczy Usługi na rzecz Konsumentów i wykonuje inne czynności, do których potrzebuje Systemu Rezerwacji. 

  3. We wszelkich sprawach związanych z Usługami oferowanymi przez Usługodawcę Konsument jest zobowiązany zwracać się bezpośrednio do Usługodawcy. Dostawca Systemu Rezerwacji nie odpowiada za komunikację z Konsumentem, ani nie pośredniczy w niej.

  4. Konsument przy korzystaniu z Usług  gwarantuje, że:

    1. nie wykonuje żadnych działań zabronionych, które są przewidziane w ustawie z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu (t. j. Dz. U. 2022 poz. 593, z późn. zm.), a w szczególności gwarantuje, że środki pieniężne przekazywane w ramach Abonamentu nie będą pochodziły z prania brudnych pieniędzy;

    2. nie będzie korzystał z Usług  w celu uzyskania pomocy na potrzeby popełnienia czynu zabronionego przez prawo;

    3. nie będzie korzystał z Usług w celu bezprawnego uszczuplenia jakichkolwiek należności publicznoprawnych, np. w celu popełnienia przestępstwa karnoskarbowego. 

 

§ 12

Rezerwacje i realizacja Usług

Usługodawca odpowiada za poprawne i rzetelne wykonywanie Usług na rzecz Konsumenta, jak również podawanie prawdziwych i wyczerpujących informacji dotyczących świadczonych Usług. 

 

Usługodawca świadczy na rzecz Konsumenta Usługi, które są dostępne w ramach platfromy mindexpert.pl  i Systemu Rezerwacji. Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z poszczególnych Usług są podane przed rozpoczęciem korzystania z danej Usługi.

 

Usługobiorca może dokonać Rezerwacji za pomocą zaimplementowanego Systemu Rezerwacji. W tym celu powinien:

    1. wybrać rodzaj Usługi;

    2. wybrać dostępny termin;

    3. potwierdzić dokonanie Rezerwacji za pomocą odpowiedniego przycisku. 

 

Skuteczne dokonanie Rezerwacji wymaga uiszczenia całości Ceny (opłaty). W takim przypadku Usługodawca wyraźnie zamieszcza informację o koniecznych płatnościach przed dokonaniem Rezerwacji przez Konsumenta.

 

Konsument może odwołać Rezerwację najpóźniej na 24 godziny  przed zarezerwowanym terminem wykonania Usługi. Odwołanie jest możliwe za pomocą odpowiedniej funkcjonalności w ramach Systemu Rezerwacji. 

 

Po dokonaniu Rezerwacji Konsument otrzymuje potwierdzenie dokonania Rezerwacji na podany przez siebie adres e-mail. Z chwilą otrzymania potwierdzenia dokonania Rezerwacji dochodzi do zawarcia Umowy, której przedmiotem jest świadczenie Usług — z zastrzeżeniem ust. 7. 

 

Aby skorzystać z Usług, Konsument powinien stawić się w miejscu i czasie określonym w Rezerwacji. W przypadku, gdy z jakichkolwiek powodów Konsument nie pojawi na spotkaniu, usługę uważa się za odbytą.

 

§ 13

Sposób płatności i metody płatności

  1. Wszelkie informacje na temat terminu płatności są podawane przez Usługodawcę przed dokonaniem Rezerwacji, w jasny i czytelny sposób. 

  2. Płatność za usługi oferowane na platformie mindexpert.pl należy uiścić w następującyc sposób:

          a) przy wykorzystaniu funkcjonalności umożliwiających zrealizowanie natychmiastowego przelewu – dokonanie zapłaty za    pośrednictwem Usługodawcy szybkich płatności (np. Przelewy24, BLIK, Stripe);

          b) dokonanie zapłaty za pomocą karty płatniczej.

          c) za pomocą zwykłego lub internetowego przelewu na nasz rachunek bankowy,  z zastrzeżeniem, że możliwe jest to jedynie wtedy, gdy                      wyżej wspomniana metoda nie jest możliwa. 

     3. Klient zobowiązuje się do uiszczenia opłaty za zarezerwowaną usługę  niezwłocznie lub maksymalnie w czasie do 1h  od dokonania  rezerwacji określonej usługi terapeutycznej. 

     4. Brak opłaty za dokonaną rezerwację wybranej usługi terapeutycznej w ciągu 1h od dokonania rezerwacji, skutkuje automatycznym anulowaniem rezerwacji – w takim przypadku, Umowę o Usługi terapeutyczne uważa się za niezawartą.

      5. Usługodawca może oferować rabaty, upusty lub inne gratyfikacje przy okazji korzystania z jego Usług. Decyzje dotyczące przyznawania rabatów, upustów lub innych gratyfikacji podejmuje Usługodawca. 

      6. Usługodawca może udostępnić Kosnementom możliwość dokonania E-zapłaty, np. za pomocą kodu rabatowego. W takim przypadku Konsument będzie mógł dokonać uiszczenia Opłaty, w całości lub części, poprzez E-zapłatę, zgodnie z instrukcjami dostępnymi na stronie Systemu Rezerwacji. Udostępnienie możliwości dokonywania E-zapłaty nie jest obowiązkiem Usługodawcy.

      7. Dniem zapłaty jest dzień zaksięgowania środków na rachunku bankowym Usługodawcy.

      8. Usługodawca wystawia dokumenty księgowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym na życzenie Kosnumenta także faktury. Aby otrzymać fakturę, Kosnument jest zobowiązany przekazać Usługodawcy wszystkie dane niezbędne do wystawienia faktury zgodnie z właściwymi przepisami prawa podatkowego. Faktury będą przekazywane elektronicznie, na adres e-mail wskazany przez Konsumenta. W związku z tym Konsument upoważnia Usługodawcę do przesyłania faktur za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na podany przez Konsumenta adres elektroniczny.

      9. Konsument upoważnia Usługodawcę do wystawiania faktur bez jego podpisu. 

     10. Usługodawca nie gromadzi żadnych danych dotyczących płatności za pośrednictwem operatorów szybkich płatności lub przy użyciu karty płatniczej, z wyjątkiem identyfikatora płatności, który umożliwia potwierdzenie, że dana płatność została dokonana. 

 

§ 14

Odpowiedzialność Usługodawcy

W ramach platformy mindexpert.pl wszelkie Usługi terapeutyczne są świadczone przez Specjalistów, którzy zawarli stosowną umowę z firmą Mind Expert Robert Świstak. Odpowiedzialność  Mind Expert Robert Świstak w związku z działaniami i zaniechaniami Specjalistów jest wyłączona.

Ponosimy natomiast pełną odpowiedzialność za zgodność naszych Usług, w tym Platformy mindexpert.pl z Umową i naszymi zapewnieniami i deklaracjami, które Ci wprost złożyliśmy.

 

Z uwzględnieniem ograniczeń odpowiedzialności przewidzianych w pozostałych postanowieniach Regulaminu Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:

    1. nieosiągnięcie celów oczekiwanych przez Konsumenta w ramach Umowy itp.;

    2. nieprzydatność Strony Internetowej lub Systemu Rezerwacji do celu założonego przez Konsumenta;

    3. brak dostępu do Strony Internetowej lub Systemu Rezerwacji z przyczyn leżących po stronie Konsumenta;

    4. skutki nieuprawnionej ingerencji w Stronę Internetową  lub System Rezerwacji przez Konsumenta lub osoby trzecie; 

    5. utratę danych zapisanych w systemach teleinformatycznych Usługodawcy z przyczyn leżących po stronie Konsumenta lub osoby trzeciej, niezależnej od Usługodawcy;

    6. nieprawidłowe wykonanie Umowy z przyczyn leżących po stronie Konsumenta lub osoby trzeciej, w szczególności zewnętrznych dostawców;

    7. problemy techniczne związane z dokonywaniem płatności z przyczyn leżących po stronie osób trzecich, w szczególności operatorów płatności;

    8. działania i zaniechania operatorów płatności;

    9. skutki opóźnienia w zapłacie przez Konsumenta;

    10. niezastosowanie się przez Konsumenta do wskazówek i zaleceń Usługodawcy;

    11. podanie niepełnych, nieprawdziwych lub niezgodnych ze stanem rzeczywistym danych osobowych, w tym danych kontaktowych;

    12. skutki korzystania ze Strony Internetowej lub Systemu Rezerwacji z naruszeniem przepisów prawa;

    13. skutki nieprzestrzegania przez Konsumenta postanowień niniejszego Regulaminu;

    14. skutki siły wyższej.

 

§ 15

Odstąpienie od umowy lub jej rozwiązanie

Masz prawo odstąpić od Umowy dotyczącej Usługi terapeutycznej bez podania przyczyny, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od Umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej.

 

1. Odstąpienie od umowy dotyczącej płatnych usług terapeutycznych świadczonych przez platformę mindexpert.pl może nastąpić poprzez złożenie oświadczenia drugiej stronie umowy najpóźniej w terminie 24 godzin przed terminem rozpoczęcia świadczenia zarezerwowanej usługi.
2. Klient może odstąpić od umowy/ odwołać zakupioną usługę wysyłając e-mail na adres: biuro@mindexpert.pl . W treści e-mail należy podać imię i nazwisko Klienta, datę i godzinę umówionej usługi lub skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który jest załącznikiem do tego Regulaminu.
3. Usługodawca może odstąpić od umowy przesyłając odpowiednie powiadomienie na adres mailowy Konsumenta/Klienta.

4. Zwrot środków pieniężnych wpłaconych na poczet prawidłowo odwołanej usługi terapeutycznej nastąpi w ciągu 2 (dwóch) dni roboczych.

5. W przypadku odwołania wizyty w terminie krótszym, niż przewidziano w punkcie 1, klientowi nie przysługuje zwrot środków poniesionych podczas rezerwacji wizyty.

 

§ 16

Postępowanie reklamacyjne

  1. W przypadku stwierdzenia, że Umowa nie jest wykonywana zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu, Konsument może złożyć reklamację.
  2.  Reklamację można złożyć:

               a)poprzez wysłanie reklamacji na adres elektroniczny: biuro@mindexpert.pl;

               b) poprzez wysłanie reklamacji na piśmie, najlepiej listem poleconym — na adres Usługodawcy.

      3. Reklamacja powinna zawierać:

               a) imię i nazwisko (ewentualnie firmę) Klienta;

               b) dane kontaktowe;

               c) szczegółowy opis, na czym polegała niezgodność świadczenia Usług z Regulaminem

      4. Po otrzymaniu reklamacji Usługodawca niezwłocznie potwierdza jej otrzymanie — drogą elektroniczną, na podany adres elektroniczny.

      5. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia złożenia reklamacji.

 

§ 17

Ochrona danych osobowych 

  1. Administratorem Danych Osobowych wszystkich Klientów jest firma Mind Expert Robert Świstak. 

  2. Szczegółowe zasady związane z przetwarzaniem danych osobowych oraz plikami cookies zostały opisane w polityce prywatności dostępnej pod adresem na Stronie Internetowej mindexpert.pl

  3. Wszyscy Specjaliści są zobowiązani do zachowania tajemnicy w zakresie Twoich danych osobowych oraz pozostałych informacji, które od Ciebie pozyskują. Obowiązek ten wynika z przepisów prawa (tajemnica zawodowa) lub umów, które zawarli poszczególni Specjaliści.

 

§ 18

Postanowienia końcowe

  1. Prawem właściwym dla Umowy jest prawo polskie. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie znajdują zastosowanie właściwe przepisy prawa polskiego.

  2. Jeżeli jakiekolwiek postanowienie Regulaminu w całości lub części zostanie uznane za nieważne, bezskuteczne lub niemożliwe do wyegzekwowania, nie wpłynie to na ważność, skuteczność lub możliwość wyegzekwowania pozostałych postanowień Regulaminu. Strony niniejszym zgadzają się zastąpić takie postanowienie właściwym przepisem prawa. 

  3. Kontakt z Usługodawcą jest możliwy w następujący sposób: 

    a) pocztą elektroniczną: biuro@mindexpert.pl

         b) telefonicznie: 571477255;

         c) pocztą tradycyjną: ul. Kosynierów Racławickich 18i, 39-200 Dębica;

     4. Preferowaną formą komunikacji pomiędzy Stronami jest korespondencja elektroniczna, za pomocą wiadomości e-mail.

     5. W przypadku jakichkolwiek sporów wynikłych pomiędzy Stronami odnośnie zawarcia, interpretacji, wykonania i skutków prawnych Umowy Strony w dobrej wierze podejmą negocjacje w celu polubownego rozstrzygnięcia sporu. W razie braku rozwiązania sporu na drodze polubownej Strony oddadzą spór pod rozstrzygnięcie sądowi powszechnemu właściwemu dla siedziby Usługodawcy. W przypadku Usługobiorców będących konsumentami właściwość sądu określa ustawa z dnia 17 listopada 1964 r. — Kodeks postępowania cywilnego (t. j. Dz. U. 2021 poz. 1805, z późn. zm.).

     6. Regulamin obowiązuje od dnia 5 lutego 2025 r.

 

 

WZÓR FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

W przypadku chęci odstąpienia od zawartej umowy może Pan / Pani posłużyć się poniższym formularzem, przesyłając go do nas pocztą tradycyjną lub elektroniczną. 

Adresat:

Mind Expert Robert Świstak

ul. Kosynierów Racławickich 18i, 39-200 Dębica

Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy, której przedmiotem było: 

1) ………….. – cena: …………..,

2) ………….. – cena: …………….

Dane obowiązkowe

Data zawarcia umowy / numer zamówienia: ……………………………………………………………

Imię i nazwisko Usługobiorcy: ………………………………………………………………………………..

Adres Usługobiorcy: ……………………………………………………………………………………………..

Dane dobrowolne, które ułatwią nam komunikację

Adres e-mail Usługobiorcy: ……………………………………………………………………………………

Numer telefonu Usługobiorcy: ……………………………………………………………………………….

Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Pana/Panią użyte w pierwotnej transakcji. Jeżeli płacił/a Pan/Pani w inny sposób niż przelewem na rachunek bankowy, a chce Pan/Pani otrzymać zwrot na rachunek bankowy, proszę poniżej podać numer rachunku bankowego do zwrotu:

……………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 ………………………..                                                                   ……………………………………

data wypełnienia                                                          podpis Usługobiorcy(jeżeli formularz przesyłany jest w formie skanu)